söndag 31 juli 2011

HTML

<div style="width:177px; height:259px; overflow:auto; position:absolute; left:180px; top:135px;"> I Riktiga Livet
 Jag är 12 år, och ger inte ut mitt riktiga namn. Du får gärna hitta på något smeknamn eller så kan du kalla mig för Mandy. Jag bor i Finland men pratar bara svenska.
Jag har inga syskon eller husdjur.
Men jag skulle vilja ha en hund.
Jag älskar musik. Min favorit-artist är JB. Bruno Mars, Katy Perry, Rihanna & Lady GaGa. Jag är oftast glad och brukar vara med mina vänner.
Jag spelar fiol och har spelat i ungefär 5 år. Jag spelar också handboll och vi är näst bäst i vår serie. I skolan är jag ganska duktig och får bra betyg.
På fritiden så brukar jag fota ganska mycket. Jag har en egen kamera, bilderna blir helt bra.
Jag brukar också lacka mina och andras naglar ganska ofta, för jag har 54 st nagellack.
Mina favorit färg är rosa. Jag gillar också silver, mer än guld egentligen. </div>


<div style="width:289px; height:83px; overflow:auto; position:absolute; left:40px; top:405px;"> Länkarlänkarlänkarlänkarlänkarlänkar</div>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar