lördag 4 juni 2011

Äntligen sommarlov!!!


Nu är det änligen sommarlov!
Vi hade skolavslutning idag, det gick bra.
Jag fotade mycket men jag förstår inte hur jag ska få bilderna hit, jag tar på infoga men inget händer :-(
jaja, jag ska fråga mamma eller någon annan som kan hjälpa mej
/ hm, kom på något namn till mej, något på M


här är lite sommarbilder från nätet i alla fall... :-)


en surfare :-)



                                              mm, nam , en god hjärtjordgubbe <3

                                                             Hästar på grönbete

                                                              en ko :-D muu muu

                             vilken lång brygga, från den kan ju jättemånga hoppa samtidigt!

                     och när det är varmt ska man ju dricka mycket :-)

                    om man vill vara i skuggan så kan man ju sitta under ett äppelträd och äta äppel

                 sen till slut så kan man gå till stranden och se på den vackra solnedgången

          _________________________________________________

Jag ska försöka få in mina ena bilder på bloggen men de kommer inte in fast jag tar på infoga...

Men ni ska ändå ha en riktigt skön sommar, vi ska blogga om vad vi gör men sitt inte inne hela dagen .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar