onsdag 8 juni 2011

Catharine: I´m so happy!

Jag är så glad idag för vi smalt inte bort igår, fast det var 28 grader. Jag var och simmade med min kusin på stugan, mamma kom också och simma, till slut. Vi hade med oss en stor madrass och en liiiten liten madrass. Men det blåste ganska mycket så de flög hela tiden i vattnet, sen var vi tvugna att simma efter dom helatiden. Jobbigt värre... Sen åt vi majs och biff. Jag älskar choklad glass, så vi hade såklart köpt det, jag åt upp nästan hela burken(vi hade köpt 2 st 1 l glassförpackningar). Jag blev jättemätt så vi väntade en stund efter att vi hade ätit glass, och sen gick vi och simmade igen. Sen var klockan redan 21.00 så vi 
åkte hem. Det var en skööön varm dag, tur att det ändå blåste lite. 
_______________________________________________
MEN     IDAG!!!
IDAG SKA DET BLI 31 GRADER VARMT!!!!

VI KOMMER ATT STEKAS LEVANDE!!!
HJÄÄÄLP!!!
(bli inte rädda, det här är bara min humor, 
klart att det bara är ett skämt, 
vem skulle ens tro på något sånt)                                                                       
Kom och köp!!! Kom och köp!!! Kom och köp!!! 
Stekt människa, provsmaka gratis!!! Bra kvalitet!!!
Ny stekt i ekologisk sol värme!!! 

Kom och köp! Kom och köp! Kom och köp! 
Äkta människo handväska!! 
Det ryms mycket i den! Hållbar och billig! 
Kom och köp! Kom och köp! Kom och köp!
 
 
Med stek varma hälsningar
Catharine
 
  
 
 
 
Allt det där som verkar lita konstigt ät ju såklart ett skämt, men det finns ju humorlösa som inte förstår sånt
 


1 kommentar: